Spreken is zilver, service is goud
Gerenoveerd appartement met karakter in bruisende wijk
Communicatie met gasten, makkelijker gemaakt door ons
Het succes van een Airbnb valt of staat met goede, persoonlijke communicatie – zowel online als face-to-face. De aankomst van gasten gaat namelijk niet altijd vlekkeloos. Vertragingen, verwarringen en frustraties komen vaak voor. Daarom is het belangrijk dat ze een contactpersoon hebben die voor ze klaarstaat. Voordat ze aankomen, tijdens hun verblijf en nadat ze vertrokken zijn.
De uitdaging
- Elke vraag van gasten binnen 5 minuten beantwoorden, en die vragen converteren naar boekingen.
- Zeker weten dat we de juiste gasten in jouw woning plaatsen.
- Met jouw gasten praten om al hun vragen en zorgen te beantwoorden wanneer jij er niet bent.
Uitvoering
- Vriendelijke en snelle (re)actie van ons Guest Satisfaction team zorgen voor meer boekingen en laat potentiële gasten niet met onbeantwoorde vragen zitten.
- Ons team screent zorgvuldig het Airbnb profiel van gasten, en controleert eerdere reviews. Zo weten we zeker dat zij de juiste gasten zijn voor jouw woning.
- We zorgen dat jouw gasten alle informatie krijgen die ze nodig hebben, nog voordat ze aankomen. Ook geven we ze bij aankomst gepersonaliseerde tips over jouw woning, je buurt en allerlei praktische informatie over hun verblijf in Amsterdam.
Het resultaat
- Responscijfers van 100% en een responstijd van 5 minuten zorgen ervoor dat jouw advertentie een hogere positie krijgt op Airbnb.
- Jouw blije gasten laten 5-sterren recensies voor ‘Communicatie’ en ‘Nauwkeurigheid’ achter.
- Met deze 5-sterren recensies bezorgen we je meer boekingen, voor een hogere nachtprijs.
Bnbmanager advertenties scoren beter op communicatie dan de gemiddelde Airbnb advertentie.
Luister naar onze Guest Satisfaction toppers
“Bij bnbmanager staan we dag en nacht klaar om jouw gasten te woord te staan, zo snel en zo professioneel mogelijk. Zo beleven jouw gasten een zorgeloos verblijf.”
“We willen dat onze gasten weten dat we er altijd voor ze zijn. Bijvoorbeeld door ze na check-in een berichtje te sturen om te vragen of alles goed gaat. Je geeft ze zo het gevoel dat er altijd iemand klaar staat om ze te helpen.”
“De wereld gaat alsmaar sneller, daarom is het ontzettend belangrijk om vragen snel te beantwoorden. Het laat zien dat je toegewijd bent, waardoor gasten meer geneigd zijn bij je te boeken.”
Waarom bnbmanager?
We hebben een meertalig team dat 7 dagen in de week klaarstaat om gasten binnen 5 minuten te woord te staan
Wij zijn de contactpersoon voor jouw gasten vóór, tijdens en na hun verblijf. We beantwoorden al hun vragen, lossen hun problemen op en zorgen voor eventueel klein onderhoud- of herstelwerk tijdens jouw afwezigheid.
We hebben veel ervaring in de gastvrijheidsector. Onze ervaring en expertise gebruiken wij om jouw gasten tevreden te houden.
Wij zorgen ervoor dat jouw advertentie perfect is. We regelen een foto die jouw woning in het beste licht zet, en schrijven een tekst die het zo aantrekkelijk en nauwkeurig mogelijk beschrijft. Zo boeken gasten sneller, en laten ze meer 5-sterren reviews achter